Бірінші сынып оқушысының психологиялық жағдайы, оның физикалық әл-ауқаты және оқудың бірінші жылында мектепке баруға деген құлшынысы көбіне бейімделу қабілетімен анықталады. Кейбір балаларда бұл уақытында назар аударуды қажет ететін белгілі бір қиындықтармен кездеседі. Қиын жағдайларда психологтың көмегі қажет болуы мүмкін, бірақ оны қорқытуға болмайды. Маманмен уақытылы жұмыс жасау болашақта қиындықтарды болдырмауға көмектеседі.
Мектепке бейімделу кезеңіндегі қиындықтар Бірінші сынып студент өміріндегі ең маңызды жыл болып саналады. Дұрыс бейімделу білім беру процесіне оң әсер етеді, жаңа білімді алуға итермелейді, жаңа командаға қосылуға және достар табуға жеңілдетеді. Барлығы дерлік балабақшадан кейін мектепке үйрену қиын. Мектепке дейінгі жаста бала арнайы тәртіпті қажет етпейтін, сабақтар ойын түрінде өткізілетін, жүгіруге уақыт болатын және ұйықтауға және демалуға бір сағат уақыт бөлінген. Бірінші сыныпта әдеттегі өмір режимі өзгереді, ал балалар өзгерген жағдайларға бейімделуі керек. Бала жиынтығында оның психикасына әсер ететін факторлардың әсеріне түседі:
жаңа күнделікті жұмыс; мектептегі ашық ойындарға шектеулер; сыныптастарымен және мұғаліммен қарым-қатынас орнату қажеттілігі; жаңа орта және бала үшін ерекше міндеттер. Жүйке жүйесінің жеке ерекшеліктері бар балалар үшін мектепке бейімделу қиынырақ. Тәуекел тобына:
Гиперактивті балалар. Олардың зейінінің шоғырлануы азаяды, психикасының ерекшеліктеріне байланысты олар үнемі қозғалуы керек, ал бүкіл сабақты партада отыру олар үшін нағыз ерлік. Мұндай бірінші сынып оқушылары көбінесе мектептегі тәртіпті бұзады және мектептің алғашқы айлары іс жүзінде жаңа материалды білмейді.
Шаршаудың жоғарылауы бар балалар. Бұл жеке тұлғаның ерекшеліктеріне немесе созылмалы ауруларға байланысты болуы мүмкін. Шаршаған мектеп оқушылары ұзақ уақыт бойы тапсырмаларға көңіл аудара алмайды, бұл олардың оқу жетістіктерін төмендетеді.
23 жылғы 12 маусым- ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ЖАЛПЫҰЛТТЫҚ АЗА ТҰТУ КҮНІ