Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалау құрылымы,
жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
№ |
Өзін өзі бағалау бөлімдері |
өзін өзі бағалау мазмұны |
өзін өзі бағалау материалдары |
дереккөз |
1 |
Білім беру ұйымдарының жалпы сипаттамасы |
Білім беру ұйымының атауы "Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің Державинск қаласы Николай Островский атындағы жалпы білім беретін мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан жері). 021100, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Жарқайың ауданы Державинск қаласы, Северный көшесі 1. Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, W-сайт). телефон: 8716-48-4-02-26 ұялы 87023157448; e-mail: shkolaostrovskogo@bk.ru сайтқа сілтеме: http://sc0014.zharkain.aqmoedu.kz/ Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының аты-жөні және лауазымға тағайындау туралы бұйрық деректері). Заңды тұлғаның өкілі Қайрат Сейтжанұлы Сейтжанов мектеп директоры лауазымына тағайындау туралы 13.01.2021 ж. №10 бұйрық. Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары. Рұқсат беру құжаттары |
Тіркеу/қайта тіркеу туралы анықтама заңды тұлғаның https://cloud.mail.ru/public/QwQg/QWU72DxJd
Басшы лауазымына тағайындау туралы заңды тұлға өкілінің бұйрығы https://cloud.mail.ru/public/eD3e/pWgLcyS3z
Білім беру ұйымдарының жарғысы https://cloud.mail.ru/public/KV3F/sdhK74CBB Лицензия және (немесе) лицензияға қосымшалар https://cloud.mail.ru/public/2dJw/XjbjZDdHT
|
E Gov.kz электрондық үкімет порталы
Ресми интернет-ресурста орналастырылады
Ресми интернет-ресурста орналастырылады
"Е-лицензиялау" порталы |
2 |
Кадрлық әлеуетті талдау |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер; мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер үш жылда бір рет; көтеру туралы мәліметтер / педагогтердің біліктілік санатының деңгейін кемінде бес жылда бір рет растау; басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер кемінде үш жылда бір рет |
Педагог кадрлармен жасақталғандығы туралы мәліметтер. Әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес басшының жарты қолымен және мөрімен расталған кесте қоса беріледі, оның ішінде: https://cloud.mail.ru/public/77rK/THTqqWSXB
- бағаланатын кезеңдегі педагогтердің штат кестесі. https://cloud.mail.ru/public/gEtV/Mh7xd533T Бағаланатын кезеңде тиісті бейін бойынша басшылар мен педагогтердің біліктілігін арттыру жөніндегі мәліметтер. Жоқ. https://cloud.mail.ru/public/ExUG/LvJhsZpmt |
Ресми интернет-ресурста орналастырылады |
3 |
Білім алушылар контингенті
|
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау - жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер; - жас топтарының толықтығы туралы, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып мәліметтер; - әртүрлі жас топтарының болуы туралы мәліметтер; - тәрбиеленушілер контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер; - білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер. Тәрбие және оқыту мерзіміне қойылатын талаптар: - балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау - 1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау.. |
Бағаланатын кезеңдегі тәрбиеленушілер контингентінің тізімі. Әдістемелік ұсынымдарға 3-қосымшаға сәйкес басшының қолымен және мөрімен расталған кесте қоса беріледі. https://cloud.mail.ru/public/VaAT/v7woG3o3q |
Ресми интернет-ресурста орналастырылады |
4 |
Оқу-әдістемелік жұмыс |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы; - тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы; -- үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің (қорытынды) нәтижелерінің болуы және талдауы Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау
|
Бағаланатын кезеңде әзірленген және бекітілген оқу жұмыс жоспарлары және ұйымдастырылған қызмет. https://cloud.mail.ru/public/Nzcb/4WYsMFLCr
Перспективалық жоспар https://cloud.mail.ru/public/E36k/TCEi4a2BK
Бағаланатын кезеңге ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған әзірленген және бекітілген жоспарлар. Жоқ.
|
Ресми интернет-ресурста орналастырылады |
5 |
Оқу-материалдық активтер |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау. Ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, салынған жылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігі және т. б.) Жабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер |
Бағаланатын кезеңде әзірленген және бекітілген Білім беру бағдарламалары (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша). https://cloud.mail.ru/public/ijCQ/16pv7dWFV
Бағаланатын кезеңдегі тәрбие-білім беру процесінің циклограммасы https://cloud.mail.ru/public/6pek/cBvL9n5Gw |
Ресми интернет-ресурста орналастырылады |
6 |
Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры |
Сведения о наличии учебно-методических комплексов
|
Әдістемелік ұсынымдарға 4 қосымшаға сәйкес кесте қоса беріледі, |
Ресми интернет-ресурста орналастырылады |
7 |
Білім алушылардың білімін бағалау |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: |
Бағаланатын кезеңде баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелері |
Ресми интернет-ресурста орналастырылады |
8 |
Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы |
- баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы; |
https://cloud.mail.ru/public/MZXK/b6BPZfc65 |
Ақпараттық жүйелерден түсіру |
9 |
Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары |
|
|
|
10 |
Қорытындылар мен ұсыныстар |
|
|
23 жылғы 12 маусым- ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ЖАЛПЫҰЛТТЫҚ АЗА ТҰТУ КҮНІ